Adrià Perera

Pràcticum I – Treball Social

Universitat de Lleida

Fer les pràctiques a la Fundació i complir amb els objectius proposats m’ha omplert de nous coneixements que són bàsics per treballar en aquest àmbit, ja sigui conèixer la malaltia, els diferents tractaments que hi ha, les ajudes que poden tenir les persones, i com els afecta socialment i psicològica a cadascun dels usuaris.

Cal una gran motivació i un gran equip de treball perquè tot funcioni correctament. I a la Fundació Jaume Arnó hi ha una gran unió en l’equip professional, fet que ajuda a estar ben comunicat i ben organitzat perquè tot funcioni correctament dins de l’entitat.

Paula Mallada

Pràcticum II – Psicologia

Universitat de Lleida

Penso que les pràctiques són un molt bon recurs per poder descobrir ambients no tan tractats a la universitat i poder, així, explorar la gran diversitat de situacions en què el psicòleg pot actuar. Per aquest motiu, juntament amb la gran desconeixença de la malaltia renal i la poca informació rebuda d’un àmbit com aquest, vaig decidir realitzar les pràctiques a la Fundació Renal Jaume Arnó.

En la meva estada en la Fundació vaig aprendre en què consistia la malaltia renal, així com tot el món que l’envolta, podent observar diverses actuacions de diferents professionals des de diferents perspectives i fent un especial incís en les conseqüències psicològiques.

A la vegada, vaig poder aprendre molt sobre la psicoanàlisi i adquirir molts coneixements que no crec que hagués obtingut fora d’aquestes pràctiques.

Per tot això, extrec una experiència enriquidora del meu pas a la Fundació.

Ania Ullmann

Pràctiques al Departament de Comptabilitat

Institut Municipal d’Ocupació

Hice prácticas en el departamento de administración.

Aprendí mucho en esta área, lo que me ha permitido desarrollar mis aptitudes laborales.

Me encantó la estancia en la Fundación, recibí un trato familiar desde el primer día que, en mi opinión, es una de las cosas más importantes, junto con la buena organización del trabajo por parte de todo el equipo.

Article anteriorMARTA SALVADOR, trasplantada de donant viu creuat
Article següentAtenció PSICOSOCIAL 2019